De levering van onze verschillende producten gebeurt via afhaalpunten en is specifiek volgens elk type afhaalpunt:

Levering in bedrijven

  • Leveringen in functie van het afhaalpunt op dinsdagen of donderdagen.
  • De broden worden afzonderlijk verpakt in een verzegelde zak van kraftpapier met een naamplaatje.
  • Ze zijn beschikbaar in de conciërgedienst, in een speciale ruimte, of bij de receptie op basis van de beschikbaarheid ter plaatse en de overeengekomen en eerder gecommuniceerde modaliteiten.
  • De levering vindt plaats in de namiddag vóór 17.00 uur volgens een specifiek uurregeling per bedrijf.

Levering op afhaling

  • Leveringen in functie van het afhaalpunt op dinsdagen of donderdagen.
  • De broden zijn per stuk verpakt in een verzegelde zak van kraftpapier met een naamplaatje.
  • Ze zijn ter plaatse beschikbaar op een duidelijk aangegeven plek ter plaatse. Een aanwezigheid wordt meestal geboden.
  • De afhaling vindt plaats in de namiddag tussen 17.30 en 19.30 uur. Dit schema kan variëren afhankelijk van het afhaalpunt. De uurregeling wordt specifiek vermeld bij het afhaalpunt.

Levering in de supermarkt

  • De producten zijn elke dag beschikbaar voor zelfbediening in de bakkerijafdeling. Openingsuren zijn beschikbaar op onze website en die van de betreffende supermarkt.
  • In geval van problemen met de levering is het mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de persoon ter plaatse of neem telefonisch contact met ons op nummer +32.475.82.26.68 of per e-mail: lemoulinandre@gmail.com

Om onze verschillende opnamepunten bekend te kennen, bezoekt u onze pagina met afhaalpunten.